header

diensten

VDK Fiscale Advisering biedt de volgende dienstverlening aan:

• Belastingadviezen
    • Hierin onderscheiden wij twee deelgebieden:
    • De praktische advisering gerelateerd aan de dagelijkse praktijk van de ondernemer;
    • De advisering gericht op de langere termijn zoals fiscaal optimale structuren onder andere in het kader van bedrijfsopvolging.
  • Belastingaangiften
  • Formeel recht/boete advisering
Het bovenstaande is geen uitputtende opsomming, maar geeft slechts een indicatie van onze totale diensten. In onze dienstverlening streven wij naar maatwerk voor de cliënten. Door onze persoonlijke benadering kunnen wij met u bepalen welke van deze diensten voor u van belang kunnen zijn waaruit wij onze toegevoegde waarde kunnen leveren.

De dienstverlening aan cliënten zal vaak, naast het fiscale, ook het administratieve vlak bestrijken. Om die reden is VDK Fiscale Advisering een samenwerking aangegaan met AVE: Accountants en Adviseurs, eveneens gevestigd op ons kantooradres.

Met hun jarenlange ervaring zijn zij uitstekend in staat uw administratie te verzorgen en de jaarrekening op te stellen. Door deze samenwerking zijn wij in staat de totale dienstverlening voor cliënten te leveren. Voor u als cliënt één portaal voor zowel de administratieve als fiscale dienstverlening.